Nerja, it is!

21 juli 2013 - Nerja, Spanje

Weer een dag bij het zwembad door gebracht, dus de dag daarna er weer tussen uit geweest.

20 juli 2013
Cueva de Nerja, Grotten van Nerja. Eenmaal de trap  af te zijn gelopen waren we in de grot. Nog even een fotootje met zijn alle en we konden weer doorlopen. Een route, aangegeven met pijlen op de donkere berggrond gaf aan hoe we precies door de ondergrondse grot moesten lopen. Wat een paradijs is het toch van binnen! Een paar groen uitgeslagen stukken steen wat mooi werd belicht.
Ook worden er optredens binnen in de grot gegeven. Er stond daadwerkelijk een tribune en daar tegenover een podium, waar we weer overheen moesten om de route binnen de grot verder te vervolgen. Prachtig van binnen, maar helaas niet heel groot. Dus we waren alweer bij de trap aamgekomen en doordat het weer warmer en benauwder werd bij elke traptree merkte je al dat de uitgang naderde.
Even naar de foto gekeken en ja hoor kopen die handel! Leuke foto, leuk souverniertje! Tijd voor een welverdiend ijsje dus..

Daarna besloten we naar de tropische strandjes bij Nerja te gaan. Bij het balkon van Europa weer.
Prachtig helder water! En gelukkig hadden we onze snorkels mee. Tijd om te snorkelen in de Middellandse zee dus. Tussen de rotsen en de grote stenen die verdronken waren onder water. Enig al die visjes! Nog een paradijs! Niet alleen vanaf het strand, het uitzicht maar ook in de zee zelf.

Na onszelf paar uur te hebben vermaakt en opgedroogd te zijn, weer eens door het stadje zelf gelopen. Ookwel SHOPPEN!

Alweer erg laat en de boodschappen moesten nog gedaan worden, dus huppakee in de auto en op naar Torres del Mar. De shopping Mall om boodschappen te doen.
Ook nog even wat kilo's (bijwijze van) nieuwe sieraden gekocht. Zo wel weer klaar.
Diana de kok van de avond die pasta ging maken, in haar eentje. Haar eerste echte kook ervaring. Het was te eten en nog lekker ook. Een avondmaaltijd pas gegeten om half 11! Maar moet kunnen. Nog de rest van de avond heerlijk buiten gezeten met de kaarsjes aan.

Om vervolgens heerlijk nu (21 juli 2013) weer een dag aan het zwembad te vertoeven. En van de heerlijk zelf gemaakte hamburgers te genieten.

Enjoy and have a nice day peeps!
Doen wij ook met dit heerlijke weer hier bij Casa Huerto!