Zeker een tot ziens...!!!

25 juli 2013 - Antequera, Spanje

Na een tegenvaller bij de markt van Torrox maar besloten om wat meer richting de kust te gaan kijken. Torrox Costa, de markt aan zee werd het deze dag (22 juli 2013)
Een redelijk grote toeristische markt. Waar we in de ochtend nog een lange tijd hebben doorgebracht.
Ook hebben Diana en ik ons haar daar in laten vlechten. Zoals alleen die echte Surinamers dat kunnen. Lekker strak.

Daarna zijn we met de auto naar Frigiliana gereden. Waar we in de middag warm hebben gegeten. Lekker Spaans, hambugers en ik aan de spaghetti. Daarna zijn we nog een beetje door de straten gelopen en bij de winkeltjes naar binnen geweest. Weer leuke nieuwe enkelbandjes erbij!
Ook hebben we twee kaarten gekocht om op de post te doen. Richting Nederland uitteraard.

De dag daarna was uiteraard weer een hele dag aan het zwembad. Zoals we dat steeds om de dag deden. Dagje weg - dagje zwembad etc.

24 juli 2013
Lobo park in Antequera. Om 13:00u hadden we een tour door het 'wolven park'. Echt geweldige leuke dieren en de tour was leerzaam en leuk! Ook kwamen we toevallig nog een wolf tegen (een witte), die net een maand geleden vanuit Artis was gekomen.

Aan het einde van de tour kwamen we weer bij het restaurantje aan waar de tour ook begon.
Daar hebben we nog besloten een wolf te adopteren. Wolf Sierra was het geworden. De 8-jarige European wolf, een vrouwtje. Moeder van 4 pups en gezien als tante van de groep.
Nieuw familie lid erbij dus.

Na het Lobo park zijn we naar het huisje gegaan. Even een uurtje niksen en ons daarna klaar maken om uit eten te gaan in Nerja. Beetje flaneren die avond, haha. Een van de laatste avond maaltijden hier. Dan was de vakantie alweer bijna voorbij. Allemaal dress to impress. Dus de dames in een jurk en vaders net in het zwart.
Na door de inmiddels bekende straten van Nerja te hebben gelopen, kwamen we bij Scarlet's uit. Een restaurant op het dak. Werkelijk prachtig was het. Zowel de gedekte tafels, het uitzicht. De opgemaakte borden en noem maar op!
Na perfect te hebben gegeten, een 10+ voor de kok,  de buikjes rond te hebben gegeten.. Tijd voor het dessert. Enorme schalen ijs kwamen voorbij. Dus werd het maar een 'onschuldig' kinderijsje die we alsnog net op aan opkregen.
Complimenten aan de kok en het restaurant!
Daarna weer verder door de dit maals donkere maar verlichte straten van Nerja. Naar het Balcon de Europa. Prachtige verlicht en een geweldige sfeer. Nerja, misschien wat ik het meest ga missen deze vakantie.

Over de niet verlichten snelwegen met grootlicht terug naar het appartement. Gaan slapen, om de volgende dag nog even aan het zwembad te gaan zitten. Voor de laatste keer een duik in het water te nemen. Om daarna de koffers in te pakken, het appartementje schoon te maken. Nog een paar boodschappen voor vertrek te doen. Avond eten en weer vroeg naar bed om paar korte uurtjes later weer op te staan. Voor het eerst weer gewekt te worden door een echte wekker inplaats van de lokale haan die ook van uitslapen houdt. Om de reis naar huis te vervolgen.

Dankje Nerja voor de tropische stranden. La Vinuela, voor ons prachtig uitzicht vanuit het appartement, zo over het misterieuze meer.
Lobo Park, voor het geweldige werk wat ze verrichten aan de dieren die extra liefde nodig hebben. Bedankt Spanje, voor deze daadwerkelijke TOP vakantie!! Maar vooral, tot snel! Zeker een vakantie om over te doen....
Liefs Deborah