Breathtaking

13 juli 2013 - Málaga, Spanje

Gister van het vliegveld van Málaga redelijk snel onze koffers kunnen pakken en daarna meteen door naar de 'car rent'. We zouden met onze gehuurde Volkswagen Polo zelf naar ons appartement rijden. Maar een uurtje van het vliegveld vandaan!

Nou dus niet.. Uiteindelijk bleven we maar omkeren en wisselen van snelweg. Niet de goede afrit kunnen vinden en na een tijdje was de route beschrijving letterlijk: "Een scherpe bocht naar rechts, paar meter na kilometerpaaltje 29".

Kilometerpaaltje 29 was gevonden en de weg rechtsaf ook.. Gek genoeg kwamen we in een dorpje met te smalle straten én bergopwaards uiteraard.. Oja en de tegenliggers niet te vergeten. We kwamen een kroeg tegen met een paar typische Spaanse mannetjes. Maar even de weg vragen! Voordat we naar Spanje gingen had ik echt niet verwacht dat de mensen zo vriendelijk waren hier! Een man wees naar zijn auto en maakte duidelijk dat hij voor zou rijden en wij hem moesten volgen. En ja hoor we kwamen weer bij de hoofdweg uit, andere rechtsaf moesten we nemen. Tsja als je van de andere kant komt wordt het natuurlijk linksaf.... Zo gezegd, zo gedaan en we kwamen aan bij de appartementen. Nogmaals de mensen hier zijn echt behulpzaam en aardig!!

Het appartement is echt geweldig van binnen. Twee slaapkamers, twee badkamers, een groot woongedeelte en een keuken. De wasmachine en strijkijzer/plank niet te vergeten haha! Oja en een balkon/terras, breathtaking view!! Echt prachtig uitzicht over een blauw meer en een groot natuurgebied. Prive zwembad erbij en heerlijk weer! En dan te bedenken dat we hier nog zo'n twee weken zitten.

Na zo een lange dag ook maar vroeg naar bed gegaan met z'n alle. Ik denk dat we rond zo'n half 11 al vertrokken waren, opweg naar dromenland.

Vanochtend pas om half 11 wakker met het idee van 'ik blijf wel liggen want het zou vast nog wel vroeg zijn'

Na snel in de douche te zijn gestapt, een overheerlijk gezamelijk ontbijtje buiten op het terras te hebben gegeten, ons snel ingesmeerd en het zwembad ingedoken. Tot twee uur lekker in de zon gelegen en gezwommen. Van 2 tot 5 siësta. Dus daarna even gedoucht en maar naar het oh'zo grote shopping centre en nog even boodschappen doen voor de BBQ straks!

Ik ben al lekker verbrand de eerste dag maar mooi rood is niet lelijk. Morgen ochtend als we wakker zijn geworden als eerst een duik in het zwembad nemen! Lekker genieten hiero dus, nu al!

Goh wat ben ik verliefd geworden hier bij 'Casa Huetor'

Ik hoop dat het weer in Nederland ook een beetje genieten is! ;)